První věc, kterou Vaši budoucí nájemnící uvidí, jsou fotky v internetové nabídce. Podle fotografií se rozhodnou, jestli se u daného bytu zařadí do kategorie "zájemce" nebo nikoli. Když je nabídka zaujme, můžete očekávat první prohlídky třeba hned druhý den. V tu chvíli bude hrát roli skutečný stav bytu, který může zájemce nadchnout nebo také odradit..... Proto ponechme focení ještě chvíli stranou a nejdříve si dáme několik tipů, jak připravit byt k pronájmu, abyste po uvěřejnění inzerátu mohli v klidu očekávat zájemce. 

image pronajmy b

1. Úklid bytu a sklizení přebytečných věcí. Čistota bytu je jedním z hlavních faktorů, které ovlivňují rozhodnutí zájemců. Kromě toho si zájemci chtějí představit, jak budou v dané nemovitosti spát, vařit, stolovat, ukládat své osobní věci. Byt v neuklizeném stavu a plný narovnaných nebo i povalujících se věcí nedává zájemci dobrou naději na pohodové bydlení. Chcete-li pronajmout výhodně za "slušnou" cenu, zásadně předvádějte byt ve "slušném" stavu.

2. Menší opravy či úpravy se vyplatí. Neváhejte a investujte do drobných oprav či úprav u všech problematických míst, která v bytě vyvolávají zjevný dojem nepořádku a nefunkčnosti. Špinavá a opatlaná zeď přímo u jídelního stolu nebo neustále kapající kohoutek v koupelně jsou drobné zbytečnosti, které v očích zájemce snižují hodnotu daného bydlení. 

3. I menší investice se vyplatí. Nabízíte-li např. studentům zařízený byt, ujistěte se, že je tam veškeré potřebné zařízení k základnímu fungování. I kdyby chyběla jen jedna věc ze základního vybavení (postel, skříň, stůl, židle..), nastupuje pocit, že byt je "nedozařízený", což se vždy promítá do ceny pronájmu. 

4. Fotografie bytu rozhodují o tom, jak silný zájem Vaše nabídka vyvolá. Proto je moudré věnovat správnému nafocení bytu patřičnou pozornost. Byt na fotkách by měl být v uklizeném stavu bez přemíry různých věcí, měl by působit světlým a vzdušným dojmem, samotné snímky by měly být správně zaostřené, světlé a přinášející dostatečné informace o dané nemovitosti. 

 

Budete příjemně překvapeni, že takto odprezentovaný byt  přiláká více zájemců a Vy v kratším čase najdete nové spokojené nájemníky.

 

O tom, jak můžete svůj dům nebo byt "uprgadovat" a nabídnout za vyšší ceny jiné klientele než dosud, se dozvíte v dalším příspěvku našeho blogu. 

 

 

Na závěr se můžeme podívat na malou "reality show" z nabídek realitních kanceláří, kde se internetová nabídka bytu k pronájmu povedla a kde se to tak trochu nepodařilo :-) obojí z aktuální nabídky www.homesweethome.cz

Prezentace na jedničku:  http://www.homesweethome.cz/nabidka/54946-designovy-zarizeny-byt-3-1-94-m2-pronajem-praha-2-vinohrady-korunni-balkon

A tohle se trochu "nepovedlo" : http://www.homesweethome.cz/nabidka/64484-praha-stylovy-nezarizeny-byt-3-1-k-pronajmu-100m2-balkon-kopernikova-ulice-praha-2-nedaleko-namesti-miru

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loca home staging, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , tel.: +420 775 554 617

iko facebook 24iko instagram 24 iko youtoube

2015